Olivia Arvén - 21 år och gravid

+ ÖLAND

Hej igen!

Tänkte dela upp vad som hänt på senaste i olika inlägg, tror det blir lättare att hänga med då! Detta kommer handla om helgen på Öland, Filip fyllde 24 i fredags så vi åkte över dit och firade honom med hans familj. Det bjöds på strand häng, god mat, presenter, tårta och lite alkohol såklart! Lördagen blev vi ensamma kvar på Öland och spenderade den dagen på stranden i det fina vädret, senare på kvällen gick vi upp till restaurangen och tog några drinkar och somnade sen så sött bredvid varandra. I söndags bar det av tillbaka till Växjö igen där jag och Filip spenderade kvällen med att kolla Lost och försöka fly värmen, för fy vad varmt det har varit! Sverige måste ha slagit rekord i värme denna helg!

+ NEW IN

+ egypten - hurghada

Nu är det bokat och klart! Den 11 Augusti åker jag och mitt hjärta till Egypten och spenderar en vecka där tillsammans, kommer bli såå underbart! Lite otippat att det blev just Egypten då vi var väldigt inställda på Grekland från början men sen hittade jag en super bra resa för exakt samma pris som till Grekland och då kunde vi inte hålla oss!

+ SEN SIST

Nu har jag inte varit inne här på några dagar men tro inte att det är slutet på min blogging! Jag har kommit igång här igen vilket jag tycker är super kul, tycker det är så skönt att skriva av mig och jag hoppas ni tycker det jag skriver är intressant att läsa om!

Sen sist har jag hunnit med en hel del faktiskt! Jag har haft en mysig shopping/fika dag med Annisen, legat och pressat vid både havet och sjön, umgåts med min man varav ett besök på sorello som slutade lite väl onyktert och haft många mysiga grillkvällar med familj och släkt!

+ NEW IN - BIKBOK

+ DETALJER

+ UPPE MED TUPPEN

Idag vaknade jag redan vid 9 tiden, får vänja mig vid det nu när la familia är hemma igen och småtjejerna flyger upp redan vid 7 på morgonen! Så vad ska jag göra idag då? Jo vid 2 ska jag ta tåget till Växjö med Anna för lite shopping och myspys, var längesen bara vi två gjorde något sådant så ska bli super kul! Sen stannar jag hos Filip ikväll och åker tillbaka till lilla hultet imorgon igen!

Hoppas ni får en bra dag! :)

Finaste du!

+ fullt hus igen!

Hejsan kära ni!

Ligger helt utmattad i sängen nu och ska alldels strax stänga ner här för att somna! Idag har jag verkligen hållt igång kan jag lova er. Gått en lång promenad med Max, storstädat hela huset och sen gått en pw med Anna! Dock skönt nu i efterhand när man ligger här och känner att man verkligen gjort något och inte bara legat inne och degat!

Annars kom familjen hem ikväll, är så mysigt att ha dem hemma igen! Tror jag saknat dem mer än vad jag själv trott, så har suttit och kollat på bilder, fått lite presenter och lyssnat på hur dem har haft de stora delar sen dem kom hem. Nej snart stängs mina ögon här framför datorn!

Vi hörs imorgon igen, natti!

+ ÄLSKADE DU

Min andra halva kom hit tidigt igår morse varav den dåliga uppdateringen, är såå skönt att ha han hemma hos mig igen! Vi tog det bara lugnt igår, han var trött efter resan hem från Spanien och jag var trött efter en veckas jobb.

Imorse vaknade jag tidigare än Filip och bestämde mig för att ta morgonrundan med Max själv, var inte en så smart idé när jag kommit halvvägs och det började ösa ner från himelen. Var snabbt hemma igen och då satte jag igång med en god frukost som Filip vaknade lagom till. Annars har vi bara tagit det lugnt resten av dagen, gått en lång promenix med Max när regnet la sig och nu efter en god middag ligger vi i soffan och kollar finalen i VM. Eller Filip kollar mest och jag sitter här framför datorn.

Hoppas ni haft en bra helg så hörs vi lite senare :)